WTP splitsing connecties

Gemaakt door STP Connect, Gewijzigd op Wo, 27 Mei om 10:26 AM op STP Connect

Inhoudsopgave

Inleiding

Met de invoering van de WTP kan het nodig zijn om medewerkers te splitsen in een gesloten groep en een nieuwe groep. Voor de situatie vóór de WTP was één connectie voldoende. Na de transitiedatum zijn echter twee afzonderlijke connecties nodig, zodat medewerkers die vóór en ná de transitiedatum in dienst zijn correct worden verwerkt.


In deze documentatie wordt stap voor stap uitgelegd hoe de bestaande connectie wordt ingericht voor de gesloten groep en hoe een nieuwe connectie wordt aangemaakt voor medewerkers die na de transitiedatum in dienst treden.


Vóór WTP (pre-WTP):
 → Eén connectie is voldoende. 

Na WTP (bij splitsing):
→ Twee connecties nodig: Gesloten groep & Nieuwe groep

Gesloten Groep (in dienst vóór transitiedatum)  

  1. Bestaande connectie blijft 
  2. Vul datum in bij “toevoegen dienstverbanden tot en met”  (Alleen oude medewerkers blijven hierin) 
  3. Wijzig naam van connectie naar: Werkgever (t/m DD-MM-JJJJ) 

Nieuwe Groep (in dienst ná transitiedatum)

  • Nieuwe connectie met eigen werknemersgroepnummer

  • Vul alle overige gegevens identiek aan zoals bij de originele connectie
  • Bepaal de begindatum van de regeling 
  • Schuif het knopje om “Dienstverbanden eerder dan de begindatum opnemen” op Nee

Hierdoor komen er alleen nieuwe deelnemers door die na de splitsingsdatum indienst zijn gekomen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren